Nye stærke profiler på plads hos Nibe Festival
Med ambitionen om at levere unikke oplevelser til endnu flere gæster, styrker Nibe Festival nu holdet med to nye tilføjelser: Mai Brink som nyt bestyrelsesmedlem og Lasse Sejrup som ny kommerciel manager i erhvervsafdelingen.
Arkitekt med fokus på fællesskab og bæredygtighed
Siden 1. oktober har festivalen haft fornøjelsen af Mai Brink som nyt bestyrelsesmedlem. Hun kommer med en kreativ tilgang fra sin baggrund som arkitekt og ejer af en tegnestue, hvor hun arbejder med bæredygtige løsninger.
– Jeg ser frem til at bidrage med nye tanker, der både fastholder festivalens gode ånd og samtidig skaber fremdrift. Nibe Festival er for mig indbegrebet af fællesskab og bæredygtighed – to værdier, jeg brænder for og håber at kunne videreudvikle, siger Mai.
Med fokus på innovation og festivalens traditioner vil Mai især arbejde med nye initiativer, der forener fællesskab og miljøhensyn og sikrer en bæredygtig fremtid for festivalen.
En stærk kommerciel profil med menneskeligt fokus
Samtidig er Lasse Sejrup også fra 1. oktober blevet ansat som festivalens nye kommercielle manager i erhvervsafdelingen. Med over 20 års erfaring fra bilbranchen, herunder som salgschef hos Volkswagen Aalborg, kommer han med stærke lederegenskaber og forståelse for forretningsudvikling.
– Jeg glæder mig til at gøre en forskel i hele organisationen. Mit mål er at sikre en fortsat solid kommerciel udvikling inden for erhvervsdelen. Jeg har stor respekt for den fantastiske rejse, festivalen har været på, og ser frem til at fortsætte den med fokus på både tradition og fornyelse, fortæller Lasse.
Lasses fokus vil ikke kun være på festivalens salgsaktiviteter under festivalen, men også på erhvervsrettede aktiviteter uden for sæsonen, hvor han vil arbejde målrettet på at udvide festivalens erhvervskoncepter.
Nye folk i organisationen styrker festivalens fremtid
Bestyrelsesformand og personaleleder Thomas Larsen er begejstret for de nye ansættelser:
– Med ansættelsen af Lasse får vi flere dedikeret kræfter til at drive vores kommercielle udvikling i erhvervsafdelingen videre, mens Mai med sin baggrund i bæredygtige løsninger er et stærkt kort i vores vision om at skabe nye oplevelser for vores gæster. Vores strategi, Vision 2029, sigter mod at gøre Nibe Festival endnu bedre, og med Mai og Lasse på holdet er jeg overbevist om, at vi står endnu stærkere til at realisere vores ambitiøse mål.