To nye stærke ansættelser på festivalkontoret
Nibe Festival vokser år for år i både størrelse og omsætning. For at understøtte den rivende udvikling har organisationen haft behov for at blive udvidet, og derfor slog man i slutningen af august to nye stillinger som henholdsvis økonomiansvarlig og Food & Beverage Manager (F&B) op. Nu kan det endelig afsløres, hvem de to nye ansigter på festivalkontoret er.
1. december starter Karin Lykke Præstgaard i sit nye job som økonomiansvarlig. Karin har en baggrund som bogføringsassistent og har flere efteruddannelser inden for blandt andet HR.
“Jeg ser frem til at arbejde på en unik og dynamisk arbejdsplads, som Nibe Festival jo i den grad er. Og jeg glæder mig til at være med til at skabe noget, der giver glæde hos folk”, siger Karin Lykke Præstgaard.
En måned senere, 1. januar 2023, begynder festivalens nye F&B Manager, og her er valget faldet på Peter Skipper. Han har et indgående kendskab til festivalen, da han tidligere har været frivillig afdelingsleder i organisationen, og i øjeblikket arbejder han som Sales Manager i Event ved Carlsberg Danmark.
“Eventbranchen er en stor del af min identitet, og jeg har en helt særlig forkærlighed for Nibe Festival. Så noget indeni mig sagde bare, at det var et godt match, hvor jeg samtidig også kan være med til at udvikle festivalen”, siger Peter Skipper.
Hos holdet bag Nibe Festival er man meget tilfredse med de to nye ansættelser og glæder sig til at tage godt imod dem. “Med ansættelsen af Karin Lykke Præstgaard og Peter Skipper føler jeg mig overbevist om, at vi har fået to kompetente nye kollegaer, som vil passe godt ind på festivalkontoret. Samtidig er jeg sikker på, at de nye kræfter vil være til stor gavn for vores festival generelt og sikre en fortsat god support til det store team af dedikerede frivillige”, lyder det fra bestyrelsesformand og personaleleder Thomas Larsen.