Medhjælperguide

Her finder du vores medhjælperguide.


Sekretariatet

Sekretariatet kan i vigtige tilfælde kontaktes på tlf. 98 35 00 06.   

FØR 

Festivalsekretariatet er før festivalugen placeret på Industrivej:

Åbningstider:

  • Lørdag den 22/6: På Industrivej:  Kl. 10-16
  • Søndag den 23/6: På Industrivej: Kl. 10-16
  • Mandag den 24/6: På Industrivej: 16-19
  • Tirsdag den 25/6: På Industrivej: 16-19
  • Onsdag den 26/6: På Industrivej: 16-19
  • Torsdag den 27/6: På Industrivej: 16-19
  • Fredag den 28/6: På Industrivej: 16-19

UNDER 
Fra lørdag den 29. juni 2024 rykker vi i skoven og er placeret i Backstage-området ved Sandbergsminde (Skal Pavillionen)

Åbningstider:

  • Lørdag den 29/6: 10-20
  • Søndag den 30/6: 10-20
  • Mandag den 1/7: 8-23
  • Tirsdag den 2/7: 8-23.30
  • Onsdag den 3/7: 9.00-02.00
  • Torsdag den 4/7: 9.00-02-00
  • Fredag den 5/7: 9.99- 02.00
  • Lørdag den 6/7: 9.00-02.00

EFTER 

Søndag flytter Sekretariatet tilbage til festivalkontoret på Industrivej 5.  

Sekretariatet vil, foruden festivaltelefonen, også holde styr på nøgler, armbånd, billetter, kontorartikler, køre- og P-tilladelser, kan være behjælpelig med print og lamineringsopgaver og meget andet.  


INDGANG & ARMBÅND

Publikum kan allerede fra tirsdag kl. 14.00 få armbånd påsat ved vores to indgange Øst og Vest.

  • Åbningstider for indgang Øst: 
  • Tirsdag: kl. 14.00 – 24.00 
  • Onsdag – lørdag: kl. 10.00 – 20.00 

Åbningstider for indgang Vest: 

  • Tirsdag: kl. 14.00 – 24.00 
  • Onsdag – lørdag: kl. 10.00 – 24.00 

Børnepartout er til børn fra 7 år t.o.m. 12 år og giver adgang til alle fire dage. Børn under 7 år kan komme gratis ind. Alle børn må kun være på festivalen ifølge med – og under opsyn af voksne. 

Der er ikke adgang til festivalområderne via Skalvej, og der er armbåndskontrol ved ankomst i Skoven, på Campen og ved alle porte til Backstage-området. 

Der er som udgangspunkt kun adgang via Skalvej for personer med Backstage-armbånd. Gæster og medhjælpere, der har fået påsat armbånd, henvises til hovedindgangen. 

Armbånd: 
Ved alle indgange hænger plancher, der viser, hvilke armbånd der giver adgang hvilke dage. Ser du personer, der befinder sig i festivalområdet uden armbånd eller med et armbånd, som ikke er gyldigt, så kontakt den nærmeste vagt. 


PARKERING & TRANSPORT 

Medhjælperparkering:  
På grund af begrænsede parkeringsmuligheder kan vi desværre ikke tilbyde medhjælperne særlige parkeringsmuligheder. Vi må henvise til parkering på lige fod med festivalgæsterne. Husk at tage hensyn og parkere på en sådan måde, at I ikke holder til gene for øvrig trafik. Vi plejer ikke at have problemer med at finde parkeringspladser. 

Cykelparkering: 
Der er cykelparkering i Nørregade. 

Parkerings- og køretilladelser: 
Det er ikke muligt at parkere eller køre i Skalskoven under Nibe Festival uden en gyldig parkerings- eller køretilladelse. Det er Sekretariat, der håndterer disse. 

Bus:  
Busholdepladsen i Nørregade er i festivalperioden flyttet til Gl. Stadionvej. Få oplyst afgangstider hos ServiceCentret eller i app’en under transport. Her kan du også se afgangstider for vores natbusser. 

Taxa:  
Du kan kontakte DanTaxi ved at ringe 70252525  
Du kan kontakte Aalborg Taxa ved at ringe 35102030 

Taxi som ikke er bestilt til Backstage-området, må ikke køre ad Skalvej, men har holdeplads i Nørregade.


PENGE & BETALING 

Der modtages ikke kontant betaling i boderne, og der kan kun betales med følgende kort: 

 
Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, Visa, Matercard debet, Maestro, Visa electron, JCB, China UnionPay og Nibe Festival Kort. 

Har gæsten kun kontanter, henvises til de to kontantboder, hvor de kan indsætte pengene på et Nibe Festival kort. Kontantboderne findes ved Camp Øst og på Junglestien. 

Returpant 
Alle priser i barerne er inkl. pant! 

Returflasker modtages i pantboden på Blå område og i pantboden ved Tørst på Camp Øst.  


ALKOHOL & STOFFER  

Udskænkning 
Der må IKKE udskænkes alkohol til personer under 18 år. Der er INGEN undtagelser. Kræv altid legitimation, hvis du er det mindste i tvivl. 

Festivalgæster, som er fyldt 16 år kan dog købe øl og alkohol under 16,5 % i Købmandsbutikken på Camp Øst. 

I ekstreme tilfælde vil en medhjælper, der bevidst ikke overholder reglerne for udskænkning, blive blacklistet og bortvist fra festivalen. 

Stoffer 
Vi vil under ingen omstændigheder acceptere narko på Nibe Festival. 

Hvis du ser ulovlig handel med nogen som helst form for narko, skal dette straks meldes til kontrollørerne eller en anden ansvarlig. 

Rygning 
Vi skal selvfølgelig overholde de udstukne rygeregler. Vær opmærksom på, at der er opsat skilte de steder, hvor der ikke må ryges. Som personale må/skal I påpege reglementet over for gæsterne eller personalet, hvis det ikke overholdes. 

Bæredygtighed og affaldshåndtering  

Nibe Festival arbejder år for år på at højne vores sorteringsgrad af affald, så mest muligt kan genbruges.

I år har vi lavet en ny og større Ressourceplads ved Skalvej, så vi har bedre plads til at håndtere affaldsressourcerne.

I bagområderne ved de fleste barer og boder, findes spande og containere til forskellige affaldstyper, fx pap, mad- & bio-affald, metal, plastik og restaffald. 

Når affaldstyperne er sorteret rigtigt, kan festivalen spare penge – og derved højne festivalens muligheder for udlodning. Det er en fordel for både miljøet og modtagere af udlodningsmidlerne.

Trænger en affaldsspand til tømning, kan du få din leder til at kontakte Skraldeholdet.


SERVICECENTER 

Servicecenter 
På Junglestien finder du festivalens servicecenter, som tager sig af spørgsmål i alle afskygninger fra gæsterne, har garderobe, tager sig af alt hittegods på festivalen og udleverer over-18-armbånd ved fremvisning af ID (med billede). Derudover sælger servicecentret cigaretter, lidt toiletartikler, solcreme, regnslag m.m. 

Hittegods 
Hittegods afleveres til servicecentret under festivalen. 

Værdigenstande som smykker, ure, mobiltelefoner o.lign. afleverer vi til Nordjyllands Politi fredag i uge 28. 

Tøj og lign. opbevarer vi i uge 28 på festivalkontoret, Industrivej 5 og giver det herefter bort til velgørenhed. 

Festivalkontoret på Industrivej har desuden åbent søndag formiddag efter festivalen, hvor man kan henvende sig efter glemte sager. 

Kort over Festivalpladsen


CREW CHECK-IN 

Når arbejdet i skoven påbegyndes, så er det også tid til at tjekke ind i området. Du skal selvfølgelig have et armbånd på, inden du kan komme ind på festivalpladsen.  

Crew Indtjekning ligger ved det gamle festivalkontor på Jacob Petersens Vej 11 (En skurvogn på P-pladsen). 

Af sikkerhedsmæssige årsager, så er det vigtigt, at du husker, at der ingen adgang er i skoven uden armbånd. Derfor opfordrer vi alle medhjælpere til at følge nedenstående: 

  1. Sving forbi check-in som det første, når du ankommer. Husk at du ikke kan/må parkere ved indtjekningsvognen. De få p-pladser, vi har fået stillet til rådighed, er til lånebiler og lånecykler 
  2. Medbring dit medhjælpernummer evt. som print eller screenshot af check-in-brevet (som bliver tilgængelig på Nibecrew.dk) og et billede-ID. 

Alle skal vise behørig legitimation før påsætning af armbånd, medmindre der, som krævet, er uploadet et vellignende billede i Basen. 

Ligner billedet ikke dig fordi det er et ungdomsbillede, eller der er flere på billede eller lign,  så forvent at vi forlanger legitimation. 

Med ovenstående på plads, går indtjekningen nemt og smertefrit, og du får udleveret et armbånd og en t-shirt. Kom gerne i god tid, da der kan være kø ved indtjekningen på udvalgte tidspunkter.  

Vil du undgå at stå for meget i kø, så er det en god ide at komme allerede mandag og tjekke ind, da man tirsdag og onsdag skal påregne risiko for køer. Men vi kan dog ikke garantere noget. 

Åbningstider for Crew Check-in: 

  • Lørdag 29. juni: 12.00 – 17.00 
  • Søndag 30. juni: 12.00 – 17.00 
  • Mandag 1. juli: 14.00 – 22.00 
  • Tirsdag 2. juli: 12.00 – 22.00 
  • Onsdag 3. juli: 08.00 – 21.00 
  • Torsdag 4. juli: 09.00 – 21.00 
  • Fredag 5. juli: 09.00 – 21.00 
  • Lørdag 6. juli: 09.00 – 13.00 

Indtjekning udenfor åbningstiderne: 
Hvis det giver problemer for dig eller dine medhjælpere med ovenstående åbningstider for indtjekning, så send en mail til  medhjaelper@nibefestival.dk, så vi kan se, hvad vi kan gøre for at hjælpe dig. Så laver vi en individuel aftale med dig, omkring hvordan du får dit armbånd påsat uden for åbningstiderne.  Gør det i god tid, da vi ellers ikke kan hjælpe dig. 

 
Kontakt alternativt Karin Lauritsen på 41 28 27 00 eller via mail karin@nibefestival.dk 

Indtjekning lørdag den 6. juli (den sidste festivaldag) efter kl. 13.00 kan foretages i Backstage Check-in på Skalvej. 

Har du et civilt job hvor du ikke må have festivalarmbånd på?: 
Der kan være tilfælde, hvor dit civile job kræver, at du ikke må have et medhjælperarmbånd på. I sådanne tilfælde kan du lave en aftale med os om, at du klipper dit armbånd af hver dag og kommer og får stumperne ombyttet. Men vi vil gerne vide det på forhånd, så det står noteret i vores database. Og det kræver derfor, at du tjekker ind hver dag. 


AFBUD 

Hvis du alligevel ikke kan arbejde, så skynd dig at kontakte din teamleder (se hvem det er i www.nibecrew.dk) eller send en mail til medhjaelper@nibefestival.dk. Husk at afmelde evt. booking af overnatning på Crew Camp samtidig. Det er særlig vigtigt da der er ventelister for at få en plads. 

Ved afbud under festivalen skal du ringe til Crew Check-in på tlf. 4172 8505. Telefonen besvares i åbningstiden. Hvis du vælger ikke at melde afbud, men bare bliver væk uden at give lyd fra dig, så se konsekvensen under blacklistning.  

Afbud efter du har fået armbånd på: 
Har du allerede fået udleveret dit armbånd, og du får brug for at melde afbud, skal du klippe dit armbånd af STRAKS og aflevere det i Crew Check-in, inden du går hjem. 

Hvis du er gået hjem, kan du vælge at sende en SMS til tlf. 4128 2700 eller en mail til karin@nibefestival.dk med et billede af det afklippede armbånd + oplysninger om, hvem der har sendt mailen og evt. årsag til afklipningen. Dette skal ske samme dag, som du er gået hjem, for at være gældende. Overholder du ikke dette simple krav, så risikerer du at vi sender dig en regning på værdien af armbåndet + et gebyr på 1.500 kr.


BLACKLISTING 

Hvis du, uden at melde afbud og uden gyldig grund, udebliver fra en vagt, vil du blive blacklistet som medhjælper, og du vil således ikke kunne opnå arbejde på festivalen igen. 

Udebliver du, efter at have modtaget dit medhjælperarmbånd, vil du desuden få tilsendt en regning svarende til billetprisen, samt en ekstra afgift på 1.500 kr.  

Hvis du kun har udført en del af vagterne/timerne, men udebliver, eller melder afbud uden gyldig grund, inden du har arbejdet det fulde antal timer, vil vi sende dig en regning for de timer, du mangler at arbejde i forhold til armbåndstypen samt en ekstra afgift på 1.500 kr.  – medmindre du kan bevise, at grunden til afbuddet er reel. Husk bevisbyrden er hos dig. 

 Bemærk, at vi ikke tøver med at sende dig til inkasso, hvis du vælger at ignorere en regning fra os. 


CREWPITTEN 

Medhjælperne har deres helt eget område som hedder CrewPitten, og som er stedet, hvor du går hen efter din vagt, og når du vil hygge dig med andre medhjælpere – eller simpelthen bare er sulten. Det er festivalens åndehul, når du har fri og er frygteligt vanedannende. Her er der som regel garanti for hygge og fest. Her finder du også en scene og et musikprogram, som er specielt udvalgt for at kræse lidt om jer medhjælpere. 

CrewPittens område består af Crewbaren og Crewcater, som er henholdsvis bar og madsted for vores medhjælpere. Crewpitten ligger lige, når du kommer op ad trappen fra hovedindgangen fra Nibe by, eller mellem Blå Plads og Junglestien, hvis du kommer fra Campingområdet. Der er to indgange/udgange. 

Programmet for musik, aktiviteter og underholdning i CrewPitten kan ses på Nibecrew lige inden festivalen.  

Husk, der er altid frisk kaffe eller te på kanden – gratis. 

CrewBarens åbningstider: 

  • Onsdag: 08.00-03.00 
  • Torsdag: 08.00-03.00 
  • Fredag: 08.00-05.00 
  • Lørdag: 08.00-05.00 

Crewcater: 
Maden er eftertragtet, så kom tidligt, hvis du vil have det lækre mad. Og selvfølgelig er der også varme hottere og Cocio til alle. Se menuen på Nibecrew, når den er officiel. 

CrewCaters åbningstider:

  • Morgenmad: 09.00 – 13.00  
  • Aftensmad: 17.00 – 21.00 

Pølsebaren åbningstider: 

  • Onsdag og torsdag: 13.00 – 17.00 og 21.00 – 03.00 
  • Fredag og lørdag: 13.00 – 17.00 og 21.00 – 04.30 

FACEBOOK 

På Facebook har vi en crew-side, som vi opfordrer alle medhjælpere til at følge. Her kan I socialisere, dele sjove historier og minder med hinanden samt møde andre medhjælpere. 

Find siden, som hedder ”Crew på Nibe Festival” på Facebook. 

Oasen: 
Er du teamleder, stedfortræder eller anden ledelse på festivalen, vil du blive inviteret til at være med i den lukkede gruppe ” Oasen – Forum for teamledere og stedfortrædere”. Dette er en Facebookside, hvor der deles relevante informationer, når det giver mening. Siden bruges også som forum for ledelseslaget til at stille relevante spørgsmål eller dele oplevelser med hinanden. Som regel bruges Oasen også til hurtigt at orientere om nyheder, som også er lagt op i Nibecrew. Siden kan også indeholde informationer om udsendte mails. 


NIBECREW.DK 

Vigtig viden søges altid på Nibecrew.dk 

Hvis du har brug for informationer, så gå på Nibecrew.dk og tjek på forsiden, om der er skrevet noget, enten i venstre side fra festivalen eller i højre side fra din teamleder. 

Feltet ‘Info’ indeholder alt viden, der skal til, for at vi kan have ca. 5000 medhjælpere til at hjælpe i Skalskoven. Nibecrew kan derudover bruges til at tilrette stamdata og holde dig orienteret om, hvad der foregår på dit hold eller i det hele taget, hvad der rør sig på festivalen. Nibecrew er tilgængelig før, under og efter festivalen. Kort sagt året rundt. Så brug den flittigt. 

 
Så husk altid dit medhjælpernummer eller din e-mailadresse, samt det unikke password, som alle medhjælpere opretter sig med. Hvis du har glemt dit password, så fortvivl ej, for du kan bede om at få et nulstillingslink til dit gamle password, og det kræver blot, at du aktiverer link i mailen og opretter et nyt password, så er du godt kørende igen. 

På nibecrew.dk kan du ligeledes læse om dine goder som frivillig. 


NIBEJOB.DK 

Se dine vagter ved at logge ind på appen Nibe-job eller via www.nibejob.dk  

Du får en SMS dagen før din vagt, så du ved at du skal ind og tjekke dine vagter inde i Nibejob.  

Her er også ledige jobs, hvis du har nogle venner, familie eller andet, der også gerne vil på festival. Få dem til at tjekke de ledige jobs ud, som de derefter kan ansøge om, hvis det har interesse.  

Der kan være længere ventetid, hvis ansøgningen kommer under festivalen. Alternativt kontakt Karin på karin@nibefestival.dk, så kan hun hjælpe med hurtig respons på det ønskede job. 

Husk at det er samme login som du bruger til Nibecrew, så duer dit login ikke så gå i Nibecrew og nulstil det. Og man kan kun logge på Nibejob hvis man står som aktiv på et hold. 

Crewbiler

Igen i år har vi fået stillet to fine VW polo til rådighed, som udlånes fra Crew Tjek-in.  

Bilerne reserveres i en time ad gangen (max 2 timer i træk). 

Reservation af bilerne foregår nu på BookingPortal.com.

For at kunne reservere kræver det at du opretter en profil på BookingPortal og inviteres til organisationen Nibe Crew. Du vil inden festivalen modtage en invitation på mail sendt fra BookingPortal (hold øje med din spam)

Når du herefter vil reservere en bil går du ind på:

Lånebiler – Booking Portal

Her kan du se de ledige tider for bilerne (grønne slots) og vælge dem og udfylde reservation.

Du modtager mail med bekræftelse.  

Evt. afbestilling sker via ovenstående link. 


SWAPFIETS – LÅN EN CYKEL 

I år vil der være mulighed for at låne en cykel til småærinder. Vi har 20 almindelige cykler og 20 elcykler til rådighed.  

Elcyklerne har en tophastighed af 25 km/t og kan på en ladning køre max 80 km.  

Man kan låne cykler i perioden fra lørdag den 29. juni til lørdag den 6. juli. Udlånstiderne samt andre vigtige informationer meldes ud i infomail til alle medhjælpere ellers se mere på Nibecrew under nyheder.  

3 udlånssteder/ indleveringssteder: Crew Camp, Crew Tjek-in og Ungdomsholdet (Sekretariatet før festivalen). 

Regler for lån af cykler:  

  • Man skal være ædru og medhjælper. 
  • Man kan låne cykel i 2 timer ad gangen og kan booke flere slots. Kræver dog ikke forhåndsbookning. Er der en cykel, så kan du låne den. Dog skal udlånet lige registreres først. Man registreres med sit medhjælpernummer.  
  • Man bestemmer selv, hvor man vil cykle hen, fx ind i Nibe by, ned på festivalkontoret, ud til Camp Øst, til svømmehallen for at tage et bad osv.  
UDLEVERINGSSTEDLørdag 29. juniSøndag 30. juni Mandag 1. juliTirsdag 2. juliOnsdag 3. juliTorsdag 4. juliFredag 5. juliLørdag 6. juliSøndag 7. juli
Crew Indtjekning12.00 – 17.0012.00 – 17.0014.00 – 21.0012.00 -21.0008.00 – 21.0009.00 – 21.0009.00 – 21.0009.00 -13.00 
Sekretariat10.00 – 20.0010.00 – 20.00 08.00-21.00 08.00-21.00     
Crewcamp Baren  08.00-21.0008.00-21.0008.00-21.0008.00-21.0008.00-21.0008.00-12.00
Ungdomsholdet    11.00- 21.0011.00- 21.0011.00- 21.0011.00- 21.00 

CREW CAMP 

Husk at booke en plads på Crew Camp, som er medhjælpernes egen campingplads. Der findes to Crew Camps – en på Jacob Petersens Vej 9 (IPA’s fabriksområde blot et stenkast fra skoven og en på industrivej 5 (ved Festivalkontoret). En særskilt mail med et link til bookning, er sendt ud til alle medhjælpere, der var på hold senest 30. april og ellers kan linket tilgås på Nibecrew, hvor mailen med link også ligger.  

Er du først kommet på holdet efter 1. maj, skal du booke en plads ved at sende en mail til crewcamp@nibefestival.dk 

OBS! campingvogne skal være ankommet senest onsdag kl 21.00 for at vi kan garantere en plads. Pladsen er derefter væk, medmindre I har sendt os en mail om dette inden. Mailadresse: karin@nibefestival.dk 

Vi sætter stor pris på den indsats, du yder som medhjælper, og derfor vil vi gerne tilbyde en camp, der også kan forkæle dig en smule. Nyd roen og hvil ud inden din næste vagt. 

Du kan i vores lille café nyde en gratis kop kaffe eller the. Vi kan også byde på kolde fadøl, øvrige drikkevarer og lidt til den sultne mave. Hver morgen sælges der friske rundstykker fra den lokale bager. 

Du kan lytte til lidt musik, sludre, få styr på verdenssituationen, låne et spil eller bare slappe af i vores bløde møbler. 

 
Du kan igen år få tørret din regnvåde eller svedige t-shirt i vores tørretumbler, som står til fri afbenyttelse for campens brugere. 

Rolig Camp: 
Crew Campen har status som en rolig camp. Vi henstiller derfor til, at der ikke festes hele natten. Et par ørepropper kan dog være en god ting at medbringe, hvis du har brug for ro/søvn, inden du skal på vagt næste dag, da vi jo er i et festivalområde og den frie natur, hvor der vil være støj fra festivalens åbne steder. 

HUSK, at egne drikkevarer ikke må medbringes. Der vil være kontrol ved indgangen og af beboelsesenheder. Man må dog gerne medbringe ikke-alkoholiske drikke i ubrudte flasker på Crew Camp og Backstage Camp. 

Crew Camp Check-ind åbningstider: 

  • Mandag: kl. 16.00-21.00 
  • Tirsdag: kl. 12.00-21.00 
  • Onsdag – Lørdag: kl. 08.00-21.00 

Crew Camp Caféen åbningstider: 

  • Mandag: kl. 16.00-23.00 
  • Tirsdag: kl. 08.00-01.00 
  • Onsdag – Lørdag: kl. 08.00-23.00 
  • Søndag: kl. 08.00-12.00 

Er du ikke ude af pladsen inden kl. 12.00, betragtes dit telt som efterladt. Husk derfor at lave en aftale, hvis du fx er på arbejde, så du ikke kan nå at rydde dit telt inden kl. 12.00. 

Grisefest: Kom endelig og vær med!
Der er grisefest tirsdag aften kl. 18.00. 

Vi serverer spidstegt gris med tilbehør eller kylling (man skal i år aktivt vælge, hvad man vil spise, om det er enten det ene eller det andet) og hygger sammen tirsdag aften. Der vil være musikunderholdning i cafeen.  

Billetter til dette arrangement købes, samtidig med at du booker en plads (telt eller en caravanplads). Pris meldes ud i bookningsbrevet, som du har modtaget i din indbakke eller du kan gå på NibeCrew og se det under nyheder eller i info. 

Booking af plads på Crew Camp:   
Linket bliver tilsendt i mail til dem, der er registreret som medhjælpere i Nibecrew den 30. April, og er man først kommet til efter den dato, så bookes en plads via mail til crewcamp@nibefestival.dk 

Selve bookingen: 
Husk du skal booke en plads på forhånd for at kunne få lov til at bo på Crew Camp – også hvis du skal bo i telt. 

Kontakt crewcamp@nibefestival.dk, hvis du har spørgsmål vedr. Camping. 

Bemærk at din booking først er endelig godkendt, når du har modtaget en billet(kvittering) på e-mail. 

Billetten skal medbringes og skannes ved ankomst til pladsen – manglende billetter forsinker processen og vil skabe kø. 

Husk at melde fra på din bookning, hvis du melder afbud til at være medhjælper, eller der er sket ændringer i dine planer, så du ikke overnatter alligevel. Så kan en anden medhjælper få glæde af din plads. Skriv i så fald til crewcamp@nibefestival.dk 

Bookningsmuligheder: 

Telt: 
Du kan overnatte i dit telt. Vi har max plads til 300 telte på Crew Camp 1 og resten placeres på Crew Camp 2. 

 
Det er først til mølle – Så kom tidligt – Øvrige henvises til den almindelig Gæste Camp. 

Caravan-plads: 
Vi har max plads til 136 campingvogne. 

  • En plads til din campingvogn koster 250,- pr. plads. 
  • Derudover vil der være plads til 12 camplets, som alle placeres sammen på Crew Camp 2 
  • Der er to caravanpladser, beliggende ved siden af hinanden, benævnt som Crew Camp 1 og Crew Camp 2.  

Bemærk på Crew Camp 2 er der kun toiletforhold – altså cafeen og badevogn er kun på Crew Camp 1. 

Opslået tunnel Telt: 

Denne billettype betyder at du har købt et telt, som allerede er stillet op, hvilket koster 1200,- kr. Du skal således blot ankomme og flytte ind. I og med at du har købt teltet, er dette dit efter festivalen. Du skal derfor selv tage det ned og med, hvis du ønsker at beholde det. Der er plads til 4 personer i teltet.

Regler for bookning: 
Du bedes venligst læse følgende igennem, før du booker en plads. 

  • En plads pr. medhjælpernummer – dobbeltbookinger vil blive slettet uden varsel- (en plads = en campingvogn eller et telt). 
  • Book ikke flere pladser for at få mere plads omkring dit telt. Teltene bliver pakket, som de kommer til, og uanset hvor mange bookninger du har lavet, har du kun 1 plads pr. Telt. 
  • Bemærk, vi fylder telte op fra det fjerneste hjørne af pladsen først.    
  • Din campingvogn eller dit telt får anvist en plads ved ankomst – kom sammen med de andre frivillige, du vil ligge i lejr, sammen med. 
  • Campingvogne fordeles på Crew Camp 1 og 2. Bookning fra 1-80 får plads på Crew Camp 1, og fra 81-136 får plads på Crew Camp 2. 
  • Max. størrelse på telte er 16 m2. – der skal være plads til alle. Der er ikke plads til fortelte. Strøm i begrænsede mængder. – du skal selv medbringe forlængerledninger og adaptere. 
  • Gas er ikke tilladt. Åben ild er strengt forbudt! – gælder bål, grill mm. 

BADEMULIGHEDER 

Du kan altid få et gratis bad i Nibe Svømmebad.  

Der vil på Crew Camp 1 være mulighed for at købe sig et bad. 

Priser 

  • 1 bad: 25 kr  
  • 5 bade: 100 kr  
  • 10 bade: 180 kr  

Nibe Svømmebads åbningstider 

  • Lørdag 29. juni -tirsdag den 2. juli er der ekstraordinært åben fra 07.00-11.00
  • Tirsdag 2. juli: 18.00 – 22.00  
  • Onsdag 3. juli til lørdag6. juli : 07.00 – 22.00  
  • Søndag 7 juli: 07.00 – 11.00 

CREW MASSAGE 

Som en ekstra lækker service for dig som medhjælper, tilbyder vi massage samt mulighed for akupunktur. Så er kroppen træt og trænger til lidt forkælelse, så kom endelig forbi. 

Det er ikke muligt at bestille tid i CrewMassagen, og der kan derfor forekomme en del ventetid i perioder. Akutte skader og problemer opprioriteres. Får du f.eks. et hold i lænden/nakken, kan du få en rekvisition af din teamleder, så du kommer først på briksen. 

Vores behandlinger udføres i samarbejde med Massage By MH. 

Teamet arbejder ulønnet for festivalen, som alle jer andre, så husk at have forståelse for, at massørerne også skal have en pause ind imellem. 

CrewMassagen holder til på CrewCamp 1 i området omkring caféen. 

Åbningstider:  
Onsdag fra kl.16.00 – 22.00.  
Resten af ugen fra kl.10.00 – 22.00 

Husk, at vi IKKE behandler personer, som er påvirket af alkohol eller på anden måde viser en upassende/useriøs adfærd. 


FØRSTEHJÆLP PÅ NIBE FESTIVAL 

Læger og førstehjælpere 
Vi har læger tilknyttet festivalen. Festivalens læger og førstehjælpere kan kontaktes via Sikkerhedscentret på tlf. 9835 0322 eller på førstehjælpernes vagt tlf. 4172 8503

Behandlertelte 
Lægerne og førstehjælperne holder til i Behandlerstationen, som ligger på Camp Øst ved Grøn Scene. 

  • Førstehjælpshold på Hestepladsen ved Stor Scene er kun bemandet under koncerterne. 
  • Førstehjælpshold ved Blå Scene-område er kun bemandet under koncerterne.  
  • Desuden findes der Plaster teltet på Junglestien ved informationen

Alle, der kan, skal så vidt muligt transportere sig selv til behandlerstationerne. Det er lægerne, der vurderer alle skader og evt. tilkalder ambulancer. 

Falck-kasser 
Der findes Falck-kasser i mange af boderne rundt omkring på festivalen. 

Krisehjælp/Kirketeltet 
Præsterne i Kirketeltet (Camp Øst) har også i år tilbudt deres assistance, hvis der på nogen måde bliver behov for krisehjælp og/eller samtale i forbindelse med en episode. Din teamleder skal i så fald kontakte Sikkerhedscentret, som herefter skaber kontakt til vores kompetente beredskab. 


SIKKERHED 

Sikkerhedscentret 
Vagtkontoret i Sikkerhedscentret styrer al sikkerhedskommunikation og har ansvaret for sikkerheden under festivalen. Sikkerhedscentret er placeret bag Stor Scene. 

Vagter 
Vagtkontoret tilkaldes på tlf. 9835 0322

 
Jagtforeningen (Gult Vagthold) går vagt på festivalpladsen. Svenstrup Godthåb boldklub arbejder som service- og securityvagter på Campen. Fælles for vagterne på festivalpladsen og i campingområderne er, at de alle bærer gule veste.  Birkelse Borgerforening går vagt om natten. Sørup IF er hegnsvagter. De der kun tjekker armbånd har to farvede gule/hvide veste

Alarm 
Ved alarm ringes der til vagtkontoret i Sikkerhedscentret, som bemandes af særligt uddannet personale eller find den nærmeste Gule Vagt. Sikkerhedscentret kan træffes på tlf. 98350322 eller find den nærmeste Gule Vagt. 

Gult Vagthold vil sørge for nødvendig besked til backstage check-in, portvagter, brand/politifolk på pladsen samt ikke mindst til festivalens korps af førstehjælpere og læger. 

I yderste nødstilfælde må du ringe 112 – men kun, hvis du er i en situation, hvor ovennævnte ikke kan kontaktes. 

Læg mærke til, hvor du kan finde brandslukker, brandtæpper, telefon osv., når du ankommer til festivalpladsen. 

Brand i friture: Brug aldrig vand til at slukke brand i friture! Brug i stedet et brandtæppe. 

Politi 
Kontakt en af De Gule Vagter eller Vagtkontoret i Sikkerhedscentret på tlf. 9835 0322, hvis du vurderer, at der er behov for politi. 

Ulykker 
Ring til Vagtkontoret på tlf. 9835 0322 og oplys: 

  • dit navn 
  • hvor ulykken er 
  • hvad der er sket 
  • hvor mange, der er kommet til skade 
  • hvilken hjælp, der er behov for 
    Bliv på stedet, indtil hjælpen dukker op. Vis evt. vej, hvis det er svært at finde ulykkesstedet. Du skal ikke selv ringe til Alarmcentralen. 

Slagsmål 
Kontakt straks en af De Gule Vagter, hvis du ser slagsmål eller optræk til slagsmål. 
De har tlf. 9835 0322. Det er kun en opgave for Gult vagthold. Du skal aldrig selv prøve at skille folk ad, der slås. 

Tyveri 
Kontakt Vagtkontoret på tlf. 9835 0322

Åben ild 
Åben ild i skoven og på campingområderne er strengt forbudt! Vær med til at håndhæve dette! Bed gæsterne slukke, hvis du ser ild eller tilkald nærmeste vagt på tlf. 9835 0322

Husk, at ikke engang stearinlys er tilladt i teltområderne. 


MAILADRESSER 

Festivalkontor: 
Festivalkontoret har det overordnede ansvar for Nibe Festivals drift før, under og efter festivalen.

Bestyrelsen: 

Afdelingsledere: 


TELEFONNUMRE  

TELEFON IDTELEFON NR.
Festivalkontoret (Sekretariatet) 98350006
Sikkerhedscenter Vagtkontoret98350322
Pladskontor (før og efter festival)41728576
  
Backstage Camp41728594
Backstage Check In 1 (Aalborgvej)41728500
Backstage Check In 2 (Skalvej)41728501
Bandservice Vagt41728504
Billetsalg41728539
Bæredygtigheds team41728535
Cafe Lux Camp41728542
Camp Service 141728546
Camp Service 241728547
Crew Camp41728537
Crew Cater (sandwich bestilling)41728507
Crew Indtjekning41728505
Crewpit baren40728549
El/VVS før og efter festival41728576
Elvagt (Kun åben under festival)41728550
Foto Team41728551
Førstehjælp41728503
Intern Presse Team41728575
Inventar (lukket under festival)41728555
IT Crew Vagttelefon41728517
Klubhuset (Business Area)41728511
Lagerfabrikken41728589
Lagerfabrikken Hotline41728521
Musikcater41728538
Nattevagt41728522
Pantteam41728514
Praktisk Vagthold (under festival)41728576
Salgsteam (VIP Check In)41728509
Servicecenter41728553
Skraldeholdet41728502
Toiletteam 241728584
Toiletteam 141728583
Ungdomsholdet41728506
VVS vagt (kun åben under festival)41728587
Økonomi Kontor41728566