INFO - Nibe Festival

INFO

Skal du med til LYDEN AF NIBE i dagene 1.-4. juli? Vi glæder os til at byde dig velkommen til fire dage med et fuldstændig stjernespækket musikprogram. Vi har samlet de vigtigste praktiske informationer til dig herunder.

Få programoverblikket for alle fire dage på LYDEN AF NIBE her.

Siden bliver løbende opdateret. Senest opdateret: d. 29. juni 2021.


COVID 19

Vi holder os konstant opdateret på myndighedernes anbefalinger og sikrer, at LYDEN AF NIBE bliver afviklet under ansvarlige og sikre forhold, så alle føler sig trygge.

  • Vi sørger for fri adgang til håndsprit og udendørs vaske med sæbe samt hyppig rengøring
  • Vi holder afstand – ligesom vores gæster opfordres til at holde afstand i sektionerne
  • Vi har opdelt pladsen i sektioner, så gæsterne ikke blandes. Det samme med indgange, toiletter, barer, madboder, parkering osv.
  • Vi har kontaktoplysninger på alle gæster (ift. smittesporing)
  • Vi afholder LYDEN AF NIBE udendørs under en overdækket arena 
  • Vi lukker kun folk ind med et gyldigt coronapas

GYLDIGT CORONAPAS

Du skal vise et gyldig coronapas for at komme ind til LYDEN AF NIBE. Du skal derfor kunne fremvise ét af følgende krav:

  • Et negativt resultat af en covid-19-test (PCR, der max er 96 timer gammelt og lyntest, der er max 72 timer – regnet fra tidspunktet, hvor testen er foretaget).
  • Et gennemført vaccinationsforløb mod covid-19, hvor der er gået min. 14 dage efter første stik.

MEDBRING FØLGENDE I BILLETKØEN

  • Gyldig og udprintet billet til LYDEN AF NIBE med:
    • Fornavn og efternavn
    • Mobilnummer
    • Mail
    • Alle disse oplysninger skal stå på billetten (ift. smittesporing). Hvis billetten overdrages til en anden, så skriv det selv på billetten
  • Gyldigt coronapas
    • Tag gerne et screenshot af coronapasset, hvis appen eller internettet går ned

OVERDRAGELSE AF BILLET TIL EN ANDEN PERSON

Ønsker du at overdrage din billet til en anden, skal du blot strege det pågældende navn over på den udprintede billet og skrive de nye oplysninger herpå.

Husk at skrive følgende oplysninger på hver billet (ift. smitteopsporing):

  • Fornavn og efternavn
  • Mobilnummer
  • Mail

Du kan ikke ændre sektionen.

ADGANG TIL PLADSEN

Af corona-hensyn har vi valgt at begrænse ud- og indgang fra pladsen. Det betyder, at når du forlader pladsen, kan du ikke komme ind igen.

Så husk at pakke alle de ting, du skal bruge i løbet af dagen. Vi skal nok sørge for, at du hverken mærker sult eller tørst.

BETALING

Lyden af Nibe er kontantfri, og vi modtager derfor ikke kontanter på pladsen.

Du kan betale med betalingskort/kontaktløs (debit og kredit). 

VEJVISER

Adresse: Nibe Festival, Industrivej 5, 9420 Nibe

  • Bil
    • Vi har gratis parkering i de afmærkede p-pladser tæt på LYDEN AF NIBE. Hver sektion får sit eget parkeringsområde
    • Se kort herunder
  • Offentlig trafik

PARKERING

Der er gratis parkering i de afmærkede p-pladser tæt på LYDEN AF NIBE.

Hver sektion har sit eget parkeringsområde. 

ÅBNINGSTIDER

  • Pladsen åbner hver dag kl. 12.30
    • Undtagen lørdag, hvor pladsen åbner kl. 12.00
  • Alle koncerter slutter senest kl. 23.00 

Vi opfordrer til, at du kommer i god tid, da der kan opstå kø pga. tjek af coronapas. Desuden opfordrer vi til, at du forlader pladsen i god ro og orden, når arrangementet er overstået.

INDGANG A OG B

Pladsen er inddelt i to sektioner – A og B. Du skal benytte den indgang, der står på din billet.

Det vil være tydeligt afmærket, hvilken kø der leder til sektion A og B. De to sektioner må ikke blandes, og det er derfor vigtigt, at du orienterer dig, inden du stiller dig i indgangskøen. 

MAD OG DRIKKE

Du må ikke selv medbringe mad og drikke.

Vi har sørget for lækre barer og madboder i hver sektion, der vil have åbent hele dagen. Vi har desuden borde og siddepladser, så du kan nyde din mad og drikke her.

Du skal være fyldt 18 år for at købe alkohol til Lyden af Nibe.

TOILETTER

Hver sektion har adgang til deres egne toiletter. Handicaptoiletter er aflåst i sektion A.

Kontakt anders@nibefestival.dk, hvis du skal have adgang til handicaptoiletterne. 

PRESSE

Ønsker du at dække LYDEN AF NIBE, bedes du henvende dig til peter@nibefestival.dk

SEKTIONER

Vi har plads til i alt 1.200 betalende gæster om dagen fordelt på to sektioner.

Sektion A og B er opdelt med egne boder, toiletter, parkering osv.

Alle koncerter er stående, men der vil selvfølgelig være mulighed for at sidde ned i vores loungeområder eller ved vores barer og madboder.

OVERNATNING

Vi kan desværre ikke tilbyde overnatning pga. restriktionerne.

Vi henviser i stedet til Nibe Camping og andre overnatningssteder i omegn.

HANDICAPFORHOLD

Vi anbefaler, at kørestolsbrugere køber billet til sektion A, hvor forholdene er bedst egnet til kørestole. Her er også et handicaptoilet.

Ønsker du at medbringe en ledsager, skal du rette henvendelse til anders@nibefestival.dk.

MÅ IKKE MEDBRINGES

Det er ikke muligt at medbringe sin egen stol, paraply, pavillon ol. med ind på pladsen til Lyden af Nibe.