BUSINESS

Find alt om firmaarrangementet

Business Backstage onsdag d. 4. juli 2018 - UDSOLGT!

 

Programmet er på plads til Business Backstage 2018:

Det overordnede tema er Big Data og AI, og det vil 2 af vore gode oplægsholdere komme mere ind på i deres indlæg. Mads Christensen vil være... Mads Christensen. Men vi skal ikke udelukke, at han lader sig inspirere af årets tema.

07:45 Check-In og morgenmad (Nibe Bryghus).
08:30 Velkomst v. Michael Jul Jensen & Nibe Festivalleder Peter Møller Madsen. 
08:45 Mikkel Næsager, CTO Kostner - Big Data & AI
09:30 Pause og Networking. 
10:00 Peter Ditlev Nødbak, Direktør Telenor - Big Data & Robotics
10:45 Benno Bonde, Nibe Bryghus 
11:00 Pause og Networking 
11:30 Mads Christensen, Blærerøv & MedieFidus 
12:15 Networking og Nibe øl
12:45 Afgang med bus til Festival pladsen - Backstage
13:00 Ankomst Backstage - samlet flok til Lysningen, Nibe Festivals nye unikke tiltag
13:30 Frokost i VIP Loungen v. Weber Grill Academy
14-18 Oplev festivalen på egen hånd (bl.a. Scarlet Pleasure & Suspekt på Stor Scene)
18:00 VIP middag v. Weber Grill Academy. 
19:00 Tak for i dag i Business Backstage - Tilmeldinger til næste år modtages 😊
19:15 Big Boi - Stor scene
21:30 The Script - Stor scene 
23:00 Benal - Blå Scene

Arrangementet laves i godt samarbejde med bl.a. Business Aalborg, og ikke mindst Weber Grill Akademi, der igen i år vil stå for VIP bespisning og gode indslag på dagen. Vi starter på Nibe Bryghus tidlig morgen til morgenmad, og så er der indlæg og networking til ca. kl. 13., hvorefter vi bliver kørt direkte op Backstage på Nibe Festival. Der er også et hemmeligt besøg planlagt i år, hvor deltagerne kommer ind i en del af festivallen, der er helt ny og meget anderledes end alt andet på en dansk festival, og som udgangspunkt kun er for Festivalens gode samarbejdspartnere og sponsorer.

Vi glæder os til en forrygende dag! 

Den første speaker er:

CTO og Co-Founder Mikkel Næsager

Mikkel Næsager, CTO og co-founder af it firmaet Kostner Group, kommer og fortæller om, hvordan Kostner bl.a. arbejder med Big Data og AI til at analysere virksomheders IT infrastruktur. Mikkel har startet Kostner sammen med sin kone Helle. Mikkel siger bl.a. om sit firma:
"AI og Big Data bør bruges til at få en bedre indsigt, der så skal lede til bedre forretnings beslutninger baseret på data og fakta. Hos Kostner har vi udviklet et AI tool, der hjælper vore kunder med netop dette i forhold til deres IT infrastruktur".

 

Den anden speaker er:

Direktør Peter Ditlev Nødbak
 

Peter Ditlev Nørbak, direktør i Telenor, kommer og taler om Big Data, Robotics og AI (kunstig intelligens), og det arbejde Telenor har lavet i dette felt (med bl.a. et flot setup under sidste Tall Ships Race), samt den fremtid vi går i møde på dette område. Det bliver et oplæg, man ikke vil gå glip af, hvis man interesserer sig bare en smule for Big Data, Robotics og AI.

 

Den tredje speaker er:

Mads Christensen

Med to Rolex-armbåndsure på håndleddene er den professionelle og ofte politisk ukorrekte blærerøv og provokatør, Mads Christensen, klar som den næste taler til årets Business Backstage på Nibe Festival.

Mads Christensen er en både munter, tankevækkende og ikke mindst ekstremt fantastisk foredragsholder. Med Mads Christensen ved roret, får vi med garanti et vanvittigt underholdende og udfordrende foredrag og en provokerende peptalk. Lige nu er han aktiv med ”Et kursus i kundeforståelse", hvilket passer fint til agendaen på dette års Business Backstage arrangement, der både omhandler Big data, og hvad det kan bruges til i fremtiden generelt, og netop hvad det også kan gøre for den gode kundeoplevelse.

Se den fine video fra Business Backstage-dagen 2017, og hør hvad deltagerne fik ud af dagen. En super dag i gode omgivelser på Nibe Bryghus og i VIP-området på festivalpladsen.
 

Business Backstage 2017 var en succes
 

En succesfuld afvikling i 2017 skruer forventningerne til Business Backstage 2018 i vejret.

Vært og koordinator for Business Backstage, Michael Jul Jensen, har svært ved at få armene ned. Som teamleder på Nibe Festivals erhvervsfremstød Business Backstage har han god grund til at være begejstret.

- Det var mit første år som vært, og jeg må sige, at hele konceptet, lokationen, deltagerne og business-delen, kombineret med festivalen, er mit samlede højdepunkt. Det er helt unikt, og foregår med en outstanding professionalisme fra Nibe-organisationen. Jeg er så glad for at være en del af dette arrangement, og ikke mindst Nibe-familien fremover, siger han.

Business Backstage udmærker sig ved at være fagligt input i nye rammer. Arrangementet giver deltagerne mulighed for at få ny viden, hente inspiration til fremtiden og komme hjem med et udvidet netværk og en fantastisk festivaloplevelse.

- Vi havde et fantastisk arrangement i 2017. Der var en super stemning vore deltagere imellem, og vi havde nogle rigtigt gode, men også forskellige oplægsholdere. Så 2017 levede absolut op til forventningerne, og vi har stor appetit på 2018, siger han.

På baggrund af tilbagemeldingerne fra deltagerne i 2017 er Michael Jul Jensen og teamet i samarbejde med Business Aalborg i fuld gang med at forbedre og fintune Business Backstage konceptet, så det kan stå endnu skarpere i 2018. Men grund-essensen er den samme, forsikrer Michael Jul Jensen:

- Hvis man tilmelder sig i 2018 kan man først og fremmest forvente “det klassike” Business Backstage. Vi er igang med at sætte det overordnede tema, som vi snart melder ud, og derefter følger det spændende arbejde med at finde gode oplægsholdere, og i det hele taget få sat kursen for dagen.

Det vigtigste, Michael bærer med sig i forberedelsen af et mindst lige så godt 2018, er oplevelsen af gæsternes begejstring for arrangementet.

- Vores deltagere på selve dagen var ikke tilbageholdende med at bemærke glæden ved deltagelse og setup. Det sætter vi rigtigt stor pris på. Og vi kunne også se, at der blev netværket på tværs, og mange smil og gode historier røg hen over bordene som dagen skred frem, siger han.



Business Backstage 2018 er udsolgt. For at komme på venteliste, skriv til businessbackstage@nibefestival.dk.
 

FØLG OS

For the fun of it!

#nibefestival