BUSINESS

Find alt om firmaarrangementet

Business Backstage onsdag d. 3. juli 2019

På baggrund af tilbagemeldingerne fra deltagerne i 2018, var Business Backstage en stor succes. Vi er i fuld gang med at udarbejde programmet til Business Backstage 2019.

Resever allerede nu datoen 3. juli 2019

Siden bliver løbende opdateret i takt med, at vi får flere og flere detaljer på plads til næste års arrangement.

Se nedenfor, hvad sidste år bød på.

 

Sådan så programmet ud til Business Backstage 2018:

07:45 Check-In og morgenmad (Nibe Bryghus).
08:30 Velkomst v. Michael Jul Jensen & Nibe Festivalleder Peter Møller Madsen. 
08:45 Mikkel Næsager, CTO Kostner - Big Data & AI
09:30 Pause og Networking. 
10:00 Peter Ditlev Nødbak, Direktør Telenor - Big Data & Robotics
10:45 Benno Bonde, Nibe Bryghus 
11:00 Pause og Networking 
11:30 Mads Christensen, Blærerøv & MedieFidus 
12:15 Networking og Nibe øl
12:45 Afgang med bus til Festival pladsen - Backstage
13:00 Ankomst Backstage - samlet flok til Lysningen, Nibe Festivals nye unikke tiltag
13:30 Frokost i VIP Loungen v. Weber Grill Academy
14-18 Oplev festivalen på egen hånd (bl.a. Scarlet Pleasure & Suspekt på Stor Scene)
18:00 VIP middag v. Weber Grill Academy. 
19:00 Tak for i dag i Business Backstage - Tilmeldinger til næste år modtages 😊
19:15 Big Boi - Stor scene
21:30 The Script - Stor scene 
23:00 Benal - Blå Scene

Arrangementet blev lavet i godt samarbejde med bl.a. Business Aalborg, og ikke mindst Weber Grill Akademi, der igen stod for VIP bespisning og gode indslag på dagen. Vi startede på Nibe Bryghus tidlig morgen til morgenmad, og efterfølgende var derindlæg og networking til ca. kl. 13., hvorefter vi blev kørt direkte op Backstage på Nibe Festival. 

 

Se den fine video fra Business Backstage 2018, og hør hvad deltagerne fik ud af dagen. En super dag i gode omgivelser på Nibe Bryghus og i VIP-området på festivalpladsen.
 

 

Se også videoen fra Business Backstage 2017 her.



Ved spørgsmål eller tilmelding til Business Backstage 2019, skriv til businessbackstage@nibefestival.dk.
 

FØLG OS

For the fun of it!

#nibefestival